Gegroet
Beste Lezer!

Of, om het in onze termen te zeggen: TALOLO, de eerste letters van T-he AL-chemy O-f LO-ve.
Het komt van ons boek 'De Alchemie van de Liefde', een waar gebeurd liefdesverhaal.
Lees hoe we samen naar een Wereld van 'Vrede, Harmonie en Liefde' kunnen gaan!

Meer weten? Zie www.thealchemyoflove.org

zaterdag 6 april 2013

Het zangtalent 'Thor' en 'Wij gaan naar zee'

Laat je meevoeren door dit prettig deuntje!
De schoolgaande jeugd kijkt momenteel reikhalzend uit naar de zomer, want de vakantie komt in zicht. Om alvast het vakantiegevoel op te wekken, zingen zowel 'Thor!' als de Ketnet Band feestelijk en swingend de zomer in met deze single. 'Thor!' roept in zijn zomersingle ‘Wij gaan naar zee!’ al zijn vriendjes en vriendinnetjes op om de school achter zich te laten en naar zee te gaan. De bijhorende clip, volledig opgenomen in Plopsaland De Panne tijdens de Ketnetdagen, toont 'Thor!' dan ook spelend en zingend te midden van tientallen jongens en meisjes. Geniet er van!



Thor! we gaan naar zee
ik zit hier al uren op de schoolbank .
midden in de week denk ik aan mijn surfplank .
en een zoen van de juf maakt me niet blij .
iedereen wil gaan buiten spelen . 
snoepjes van ma met de vriendjes delen . 
stappen in het bos want daar ben ik echt vrij .
maar abc 
deel die cijfers maar door twee .
de juf zegt dat ik toch nog veel moet leren .
nee ik doe niet mee .
ik zit hier echt in de puree .
want ik wil mij alleen maar amuseren
hé ga je mee we gaan naar zee .
en we dansen allemaal .
en we zingen allemaal .
nananana 
hé ga je mee we zijn oke .
en we springen allemaal .
en we maken veel kabaal .
nananana
het is onder tussen bijna middag .
en de zomer zon die me stralend toelacht .
dromen van vakantie zee en zon .
laat nu maar die schoolbel horen .
want dan voelen we ons herboren .




Graag verwijzen wij ook naar ons boek 'De Alchemie van de Liefde' zie www.thealchemyoflove.org en www.lifefocus.be,

Het team van 'De Alchemie van de Liefde'.


Geen opmerkingen :

Een reactie posten